Obserwatorzy

środa, 10 września 2014

czarna galareta z Maroka...

W dzisiejszym poście zapoznam Was z mydełkiem (tym razem nie w kostce, a...) w plastikowym słoiczku, o niezwykłej konsystencji... Mydło pochodzi z Maroka, jest nietuzinkowe i bardzo intrygujące  - zupełnie jak asortyment sklepu Etnobazar ;)


NATURALNE MYDŁO CZARNE- SAVON NOIR Z MAROKA (200G, BEAUTE MARRAKESH)

Savon Noir to w 100% naturalne mydło roślinne bogate w witaminę E.
Posiada właściwości zmiękczające, łagodzące, złuszcza naskórek, regeneruje komórki oraz usuwa toksyny. 
Wytwarzane w Maroku tradycyjnymi metodami z czarnych oliwek i oleju oliwnego. Jest ono bardzo znanym i cenionym na świecie produktem, gdyż posiada walory nie tylko pielęgnacyjne, ale także oczyszczające i relaksujące. 
Może być stosowane dla każdego typu cery, także wrażliwej skóry dziecka. Dodatkowo, ze względu na swoje naturalne pochodzenie nie uwrażliwia, nie zatyka porów. 
Dlaczego warto je stosować?
Savon  Noir dzięki swoim właściwościom nawilżającym i oczyszczającym zmiękcza oraz bardzo skutecznie i dogłębnie odżywia skórę. Skóra staje się jedwabiście gładka, delikatna w dotyku, odżywiona i naoliwiona jak nigdy wcześniej.
Można je swobodnie łączyć z innymi naturalnymi składnikami jak glinka Ghassoul, olejki roślinne lub eteryczne.
Sposób użycia:
Savon noir ma postać  pasty w kolorze ciemnego brązu. Po kąpieli należy nałożyć mydło na całe ciało,  na kilka minut, następnie spłukać wodą .Przy pomocy rękawicy Hammam przystępujemy do peelingu całego ciała. Zabieg można wykonywać  nie częściej niż co trzy dni, gdyż jest to zabieg dogłębnie oczyszczający (wysusza), przy częstszym stosowaniu skóra może być wysuszona. Po zabiegu mocno nawilżyć skórę olejkiem.
Pojemność: 200 g
Cena: 23,31 zł (promocja!)
DO KUPIENIA TUTAJ --->http://www.etnobazar.pl<--- 



RĘKAWICA HAMMAM DO PEELINGU (MAROKO SPA MASAŻ)

Peelingująca rękawica Hammam. Wykorzystywana jest w połączeniu z czarnym mydłem – savon noir do pielęgnacyjnego i złuszczającego zabiegu marokańskiego hammamu.


Produkt najwyższej jakości!

Wygładza ciało i pobudza krążenie. Nadaje skórze jędrności, elastyczności i gładkości.

Efekt stosowania rękawicy:
Złuszcza skórę i usuwa obumarłe komórki
Sprzyja lepszemu krążeniu krwi i mikro drenażowi

Sposób przechowywania:
po każdym użyciu opłucz rękawicę, przemyj delikatnym środkiem czyszczącym, wyciśnij i odłóż do wyschnięcia. Rękawica przeznaczona jest do użytku indywidualnego.

Jak używać?
Nie więcej niż dwa razy na tydzień. Namoczyć ciało wodą przez około 5 minut, następnie zrobić to samo z rękawicą, wycisnąć ją i masować przy jej użyciu ciało od dołu w górę okrężnymi ruchami. To normalne, ze podczas masażu można zobaczyć włókna martwego naskórka, to znaczy, że zabieg przynosi oczekiwane efekty.

Cena: 13,90 zł

DO KUPIENIA TUTAJ --->http://www.etnobazar.pl<---




MOJA OPINIA:
Czarne mydło ma bardzo nietypową, bo zwartą konsystencję i na początku miałam wątpliwości czy sobie poradzi z oczyszczeniem mojej skóry. Jakie było moje zdziwienie kiedy pod wpływem ciepła i wody rozpuściło się i nieziemsko odżywiło moją skórę! Owe mydło to nic innego jak pasta z czarnych oliwek i jako ciekawostkę dodam że jest jednym z elementów tureckiego rytuału oczyszczającego czyli 'hammamu'. Jakie są moje wrażenia po jego zastosowaniu? Otóż oczyszcza skórę jak mało który kosmetyk - usuwając przy tym martwy naskórek i sprawiając, że nasza skóra staje się jedwabista. Po jego zastosowaniu zauważymy także zwiększoną wchłanialność balsamów, dzięki czemu nasza skóra pozostaje nawilżona na dłużej. Mydło dodatkowo nawilża, uealstycznia, ujędrnia i daje nam uczucie świeżości. Śmiało można owy zabieg zaliczyć do zabiegów spa, gdyż po jego zastosowaniu tak właśnie się czuję. Dla efektu złuszczającego, nakładamy mydło na zwilżone ciało, a następnie  rękawicą Hammam delikatnie masujemy skórę - taki zabieg złuszcza martwy naskórek i dokładnie oczyszcza naszą skórę. Polecam wypróbowanie tego wyjątkowego duetu jako wspaniałą alternatywę dla peelingów i scrubów - jest to świetny kosmetyk, który zaliczam do 'zareklamowanych' ;)



A może któraś z Was używała czarnego mydełka? Jakie są Wasze wrażenia?

43 komentarze:

  1. Brzmi bardzo ciekawie :) pamiętam, że po Hammam moja skóra była jak nowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używałam i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze czarnego mydełka, ale pewnie w końcu kiedyś się na takie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję jakieś kupić, ale tyle tego jest, że nie wiem które wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Savon noir jest w mojej głowie już od dawna, miałam zamiar go kupić wielokrotnie i wybieram się po niego jak sójka za morze po prostu :p Rękawicę też od razu wezmę, przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wooow, co za mydełko, jeszcze takiego czarnego nie miałam, ale mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadziwiasz mnie tymi produktami - co post to coś nowego i to z nieznanej mi półki ; )) Pudełko wygląda jak klasyczne masło do ciała i zachęca do kupna ; )) Muszę pomyśleć nad tym zakupem.
    healthfashbeauty

    OdpowiedzUsuń
  8. haha świetna rękawica ;) wolałabym taką formę mydełka bo w kostce zawsze mnie denerwuje, że nie mam gdzie położyć po użyciu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. już od dawna planuję zakup tego małego specyfiku ;)
    tylko zawsze kupuję coś innego :P

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż, gdybym je zobaczyła na półce raczej bym po nie nie sięgnęła, bo jakoś specjalnie nie przykuwa wzroku, ale skoro ma takie wSPAniałe właściwości to czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam takiego produktu ale wydaje się rzeczywiście godne uwagi

    OdpowiedzUsuń
  12. Przymierzam się do tego duetu od dłuższego czasu, ciekawi mnie uniwersalność Savon Noir :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypomniała mi się wizyta w tureckiej łaźni :) Super kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam próbkę tego mydełka i strasznie spodobał mi się jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mimo, że mam zapasy postanowiłam zamówić sobie czarne mydło, codziennie ktoś mnie nim kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie poczytać o produktach o których istnieniu nie miałam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam próbki do zestawu hammam ale niestety nie miałam rękawicy ! :D Muszę w końcu się w rękawicę i pełnowymiarowe mydełko się zaopatrzyć♥

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze mnie ciekawiła, wygląda jak wosk do depilacji hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie się prezentuje, słyszałam o nim dużo dobrego, ale jakoś mnie odstraszało to mydełko do tej pory, a teraz chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przymierzam się do zakupu czarnego mydła, rękawicę już mam:) Mam nadzieję, że u mnie efekt też okaże się taki dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O ja bym chciała taką galaretkę poużywać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. dużo dobrego o czarnym mydle słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam czarne mydło. Jak dla mnie to najlepszy kosmetyk oczyszczający dla skór problematycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już miałam z tym do czynienia, świetny zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  25. testowałam najpierw na ciało, teraz na twarzy i przyznam, że jako peeling do ciała mnie nie zachwycił, ale w połączeniu z olejkiem i glinką na twarz nie dość, że wygładza na długi czas, to jeszcze bardzo dobrze oczyszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam ale wygląda hmm imponująco ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. wygląda zachęcająco :) może kiedyś sprawdzę, pozdrawiam

    http://szycie-i-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. sporo się o nim naczytałam i chyba najwyższa pora go zdobyć :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie probowalam ale chyba musze zlozyc zamowienie na to cudenko!

    OdpowiedzUsuń
  30. aaa chcę taką rękawicę lol :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  31. czarne mydło chodzi za mną już od dłuższego czasu, kusisz !

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ciekawy kosmetyk. Wart wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze sie rękawicy nie dorobiłam, ale mydełko już mam, do twarzy, cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam czarne mydła <3 stosowałam różne,ale tego jeszcze nie i przyznam się,że mnie zaciekawiłas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Zawsze odwiedzam blogi komentujących, więc jeśli pozostawisz po sobie ślad, na pewno do Ciebie zajrzę.

Proszę także o NIE REKLAMOWANIE się na moim blogu - takie komentarze będą usuwane.